- Bog
Bæredygtig kommunikation
(2009)
Forfatterne viser hvordan bæredygtig kommunikation er en fundamentalt anden måde at tænke på virksomheden som en brik i et kæmpe puslespil - og tage sit ansvar for klodens fremtid alvorligt. De argumenterer for, at fremtidens kommunikation skal være båret af syv principper, bl.a. etisk, transparent og faktabaseret. Virksomhedernes kommunikationsafdelinger kan på den måde gå foran i kampen for en mere bæredygtig fremtid
Se alle eksemplarer
Henter beholdningsoplysninger.
Detaljer om materialet
Type
Bog
Format
illustreret
Sprog
dansk
Emnetal
65.5
Bidrag af
ISBN
9788702074239
Udgave
1. udgave, 1. oplag (2009)
Omfang
223 sider
Forlag
Gyldendal Business
Målgruppe
alment niveauvoksenmaterialer
Anmeldelser
Kommunikationsforum online, 2009-06-24
Kommunikationsforum online, 2009-06-24Journalisten, 2009, nr. 10
Journalisten, 2009, nr. 10Lektørudtalelse
Unik dansk bog om indførelse af bæredygtighedsprincipper i organisationers kommunikation og markedsføring med meget interessante perspektiver