Oprettelse af brugerkonto

Sådan opretter du en brugerkonto til Viborg Bibliotekernes printsystem.

Du kan oprette en brugerkonto her. Vælg ’Ny bruger’ på den side, du kommer til.

Er du på en af bibliotekets pc'er, kan du vælge at følge linket øverst i den dialogboks, der dukker op, når du printer fra bibliotekets pc’er eller klikke på "Oprettelse til print" på skrivebordet.

Oplys informationer

Udfyld skemaet. Du skal angive

  1. Et brugernavn som du kan huske
  2. En e-mail adresse, som skal være unik i systemet,
  3. Et password af eget valg (som skal angives dobbelt)

Brugernavnet er samtidig dit login-navn. Systemet sender en kvittering til den e-mail konto, du har angivet.

Du skal hakke af i feltet, at du har læst og accepteret bibliotekets betingelser. Betingelserne kan tilgås ved at trykke på ’Vilkår og betingelser’.

Skærmbillede af felter som skal udfyldes for at blive oprettet som bruger

Aktivering af konto

Du modtager herefter en e-mail med en aktiveringskode og et link til aktivering af din konto. Vær opmærksom på at mailen måske kommer i din junk mailbox og ikke i din inbox.

Når du har aktiveret din konto, er du klar til at bruge systemet og får en mail herom.